E-mailings
Voordelen
E-mailings maken deel uit van je e-marketing strategie. Het versturen van een e-mailing is een goedkope en snelle manier om bestaande klanten of potentiƫle klanten te bereiken. Een mail is ook vrijblijvend en komt dus niet opdringerig over. De ontvanger kan deze lezen wanneer het best past en kan deze snel verwijderen indien geen interesse.
Verkoopkansen
Via een e-mailing kun je regelmatig van je laten horen en trek je aandacht. Dat kan leiden tot nieuwe verkoopskansen. Er zijn heel wat redenen te bedenken om een e-mailing uit te sturen: maandelijkse nieuwsbrief, speciale actie, aankondiging opendeurdagen, nieuwjaarswensen,... Je kunt in de mail links opnemen zodat men kan doorklikken naar je website. Zo is de kans nog groter dat de ontvanger geprikkeld wordt en actie onderneemt.
Statistieken en inzichten
Na het versturen van de e-mailing kun je gemakkelijk de resultaten meten: hoeveel ontvangers openden de mail, hoeveel ontvangers klikten door op een bepaalde link,... Zo kom je tot inzichten die nuttig zijn voor toekomstige campagnes.
Professionele mailtemplate
Uiteraard wil je dat de ontvangers jouw mail ook effectief lezen. Om die kans te maximaliseren is het heel belangrijk dat de mail een professionele uitstraling heeft. Voor het opmaken van een mooie en correct opgebouwde mail is echter technische kennis vereist. WebSpecialist kan een mailtemplate voor je ontwerpen in jouw specifieke huisstijl. Die mailtemplate kun je dan voor verschillende e-mailings gebruiken. Ook kan er door WebSpecialist een volledige mail opgemaakt worden aan de hand van aangeleverde afbeeldingen en/of teksten.